page_head_bg

News

U risparmiu d'energia è a riduzzione di l'emissioni hè a tendenza generale, cumu sceglie u lampu di strada solare?

U risparmiu d'energia è a riduzzione di l'emissioni hè a tendenza generale di u paese, in cunfurmità cù a tendenza di The Times, u risparmiu d'energia è a prutezzione ambientale di i lampi di strada solari anu ancu vintu l'amore di u mercatu.

Comu sceglie una bona lampadina solare?
1. l 'scelta di surghjente di luce: luce di strada sulari vi giniralmenti aduprà surghjente di luce LED, è u più usatu hè 1W perle lampade high-putenza.
2. pannelli: pannelli di strada sulari sò giniralmenti unicu cristallu è polycrystal, u più grande u spaziu taglia, u più grande a taglia di u panel hè proporzionale à u putere di u panel.
3. batterie: batterie di lampi di strada sulari hè generalmente divisu in batterie di piombo-acidu, batterie coloidale è batterie di lithium trè tippi, attualmente comunmente usate per batterie coloidal è lithium.
4. pole luce: pole luce principarmenti cunziddiratu l 'altezza, forma è paràmetri, u più altu l' altezza di u polu di luce, i paràmetri currispundenti deve esse aumentatu.

Chì sò i vantaghji?
1. Surghjente di luce di strada LED solare cum'è fonte di luce verde, hà e caratteristiche di alta efficienza luminosa, menu cunsumu d'energia, longa vita di serviziu, forte sicurezza è affidabilità.
2. Lampada di strada LED solare cum'è prudutti di fonte di luce fredda, cun rendimentu altu costu, prutezzione ambientale verde, sicura è affidabile, qualità stabile, longa vita di serviziu, facilità d'installazione è caratteristiche di mantenimentu, pò esse largamente utilizatu in l'illuminazione di spazi verdi, illuminazione stradale. è altre illuminazione esterna.

Nantu à noi
Jiangsu JUTONG Lighting Group Co., Ltd. hè basatu in Yangzhou - a cità nativa di l'illuminazione stradale di a Cina.JUTONG Lighting Group hè un fornitore di soluzioni sistematiche di illuminazione stradale chì copre u disignu di u produttu, R&D, produzzione, marketing è serviziu post-vendita.
Semu spicializati in a pruduzzione è a cummercializazione di una larga gamma di articuli di illuminazione per strada, piazza, stazione di trasportu, molo, cantiere, è ancu l'illuminazione interna è l'attrezzatura di illuminazione industriale è minera.I nostri prudutti includenu luce di strada di energia solare, luce di strada LED, lampade à un bracciu è à doppiu bracciu, lampade high-pole, lampade raggruppate, lampada di giardinu, lampada di paisaghju, lampa di prato, lampade sotterranea, lampade di energia solare, lampade LED, lampade LED supportu, pannellu solare, scultura di fontana, segni di trafficu, semafori, palo di trasmissione di energia elettrica è ballast, triggers per l'usu cù l'articuli citati.Producemu ancu varietà di scatuli di interruttore di luce o di tempu cuntrullati.


Tempu di Postu: Mar-10-2022